Een login voor de medewerker aanmaken

Gewijzigd op Ma, 8 Jul, 2024 om 11:40 AM

Je kunt heel eenvoudig een login voor een werknemer aanmaken. Hoe je dat kunt doen hebben we hier beschreven: 


- selecteer eerst de werknemer. 

- ga in het blokje met de personeelsgegevens met je muis op de naam van de werknemer staan. Je ziet dan rechts achter de naam een blokje met een pijltje komen.

Klik op dat blokje. 

Je ziet nu de persoonlijke gegevens:

Klik bovenin op "bewerken". 

Vul bij Email privé het mailadres van de werknemer in en klik daarna op "opslaan". 



Ga nu weer terug naar het blokje van de personalia en klik op "geen login".

Alle gegevens staan nu ingevuld:


Je hoeft alleen maar op "account aanmaken" te klikken om de login te maken. 


We adviseren om de werknemers te informeren dat je ze hier een mail over gaat sturen. Doe je dit niet, dan is de ervaring dat veel werknemers de mail als spam ervaren en de login niet activeren. 


Wil je je werknemers wat meer informatie sturen dan kan je de volgenden links meesturen: 


informatie voor de werknemer





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren